Pechverhelping Touring

jos33
Topic Starter

Pechverhelping Touring

#1 , 17 feb 2009 10:11

In januari 2009 heb ik pech met miijn wagen.Het is vroeg in de ochtend en zowel de kinderen als ikzelf moeten die dag absoluut op tijd ter plaatse geraken.Dus belde ik Touring omdat ik nog niemand anders kon bereiken.Zij informeerden mij telefonisch dat ik wel een abonnement moest nemen en dit ter plaatse moest betalen ten bedrage van 234 EURO.De operator zei er expliciet bij dat dit het enige abonnement was die de hersteller kon opmaken.En zo werd mijn wagen opgelapt en kon ik de baan op.
Omdat mij dat bedrag toch veel leek bezocht ik nog dezelfde dag de website van Touring.Daar vond ik een abonnement van amper 30 EURO voor heel België! Ik was een abonnement aangesmeerd voor de hele wereld!!!!!
Dus belde ik de volgende dagen met verschillende diensten van Touring waar mij na lang aandringen werd bevestigd dat Touring inderdaad profiteerde van de kwetsbaarheid van de klant die in nood verkeert en hen zo het duurste abonnement aansmeerde!
Kunnen zij zoiets afdwingen?Heb je als klant enig verhaal?Ik ben bereid een abonnement aan te gaan ter compensatie van hun diensten, 30 EURO, maar toch geen 234 EURO!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis

#2 , 17 feb 2009 10:50

Ze willen daarmee ontmoedigen dat mensen zich pas aansluiten op het moment dat ze in panne staan, want daar tegenover staan klanten die elk jaar braafjes hun lidgeld betalen zonder noodzakelijk een panne voor te hebben.
Bij VAB is het waarschijnlijk net hetzelfde.

sniper

#3 , 17 feb 2009 11:42

bij VAB ben je gediend voor +/- 70 euro
ik heb het vorig jaar meegemaakt
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Reclame

artemis

#4 , 17 feb 2009 11:44

bij VAB ben je gediend voor +/- 70 euro
ik heb het vorig jaar meegemaakt
Als je je pas aansluit op het moment dat je in panne staat?

sniper

#5 , 17 feb 2009 12:29

ja
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Terug naar “Consumenten Koop”