In januari 2009 heb ik pech met miijn wagen.Het is vroeg in de ochtend en zowel de kinderen als ikzelf moeten die dag absoluut op tijd ter plaatse geraken.Dus belde ik Touring omdat ik nog niemand anders kon bereiken.Zij informeerden mij telefonisch dat ik wel een abonnement moest nemen en dit ter plaatse moest betalen ten bedrage van 234 EURO.De operator zei er expliciet bij dat dit het enige abonnement was die de hersteller kon opmaken.En zo werd mijn wagen opgelapt en kon ik de baan op.
Omdat mij dat bedrag toch veel leek bezocht ik nog dezelfde dag de website van Touring.Daar vond ik een abonnement van amper 30 EURO voor heel België! Ik was een abonnement aangesmeerd voor de hele wereld!!!!!
Dus belde ik de volgende dagen met verschillende diensten van Touring waar mij na lang aandringen werd bevestigd dat Touring inderdaad profiteerde van de kwetsbaarheid van de klant die in nood verkeert en hen zo het duurste abonnement aansmeerde!
Kunnen zij zoiets afdwingen?Heb je als klant enig verhaal?Ik ben bereid een abonnement aan te gaan ter compensatie van hun diensten, 30 EURO, maar toch geen 234 EURO!