verkeerde voorstelling product (laptop)

avalon
Topic Starter
Berichten: 6

verkeerde voorstelling product (laptop)

#1 , 10 feb 2009 20:37

Mijn vriendin kocht gisteren een nieuwe laptop bij een bekende (Belgische) keten. Ze gaf mij telefonisch alle specificaties door aangezien ik inzake die technologie beter op de hoogte ben.
Het verwonderde mij dan ook dat bij het thuiskomen een andere (slechtere/goedkopere) grafische kaart in de laptop zat dan ze gezegd had, dus ging ik vandaag samen met haar een kijkje nemen in het filiaal in kwestie. Het was inderdaad zo dat de pc aangeboden werd, volledig zoals we hem gekregen hadden, afgezien van de grafische kaart. Er werd inderdaad een beter type kaart aangeboden in de winkel dan dewelke uiteindelijk in de laptop zat....
Kan ik hiertegen iets ondernemen?

mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Beachcomber
Berichten: 572

#2 , 11 feb 2009 10:00

Ja, dit is een geval van niet-conforme levering. U moet dit evenwel bewijzen. Heeft u een brochure waarin de laptop wordt beschreven?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”