Telenet transparantie ivm facturatie

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Telenet transparantie ivm facturatie

#16 , 17 nov 2016 10:26

U geeft zelf geen duidelijk antwoord: welke maand is niet betaald? U weet toch op welke factuur plots dat extra bedrag stond?

Voorbeeldje:
- Factuur januari 2016: 92 €
- Factuur februari 2016: 96 €
- Factuur maart 2016: 93 €
- Factuur april 2016: 91 €
- Factuur mei 2016: 183 € => Hier is het bedrag verhoogd
- Factuur juni 2016: 185 €
- ...

Dan weet je toch dat het om de factuur van april of maart gaat.

Wat staat er trouwens als beschrijving bij dat extra bedrag?
Laatst gewijzigd door Gebruiker21 op 17 nov 2016 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#17 , 17 nov 2016 10:26

Als u zeker bent alles betaald te hebben, stuur dan een AS met copy's van u betalingen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

WP002

#18 , 21 nov 2016 16:58

Maak anders voor uzelf én voor Telenet eens een exceltabelletje met (a) wat u betaald hebt, en (b) wat u van facturen binnengekregen hebt.

Reclame

Gebruiker21

#19 , 22 nov 2016 09:21

Ik denk dat de TS zelf geen goed zicht heeft op de zaak. Hoe kan het anders zo moeilijk zijn om zelf even uit te zoeken welke betaling Telenet niet in aanmerking genomen heeft? Dat is toch geen rocket science, lijkt me...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Van Camp

#20 , 22 nov 2016 17:51

Hoi

de situatie is als volgend:

Telenet stuurt een rekening, wat ze maandelijks doen natuurlijk, maar het zou gaan om een samengeteld bedrag; dus van de betreffende maand en nog 90€.

Ik stel me hier vragen bij en besluit naar mijn uitgevoerde overschrijvingen te gaan kijken. Ik zie dat ik elke maand betaald heb (een varierend bedrag). Ten eerste het feit dat ik maandelijks heb betaald en ten tweede beslis ik al mijn betalingen van 1/1/2016 op te tellen. Het bedrag in totaal lijkt ook vrij hoog, en dan is er nog de resterende 90 euro die ik zou verschuldigd zijn niet bijgeteld.

Als klant meen ik het recht te hebben om mij te informeren en via de klantendienst stel ik de vraag dat het wel een hoog bedrag is, startend met tellen vanaf januari. Ten tweede wil ik ook weten hoe ze aan de 90euro komen.

Uiteindelijk vind ik iemand die samen met mij overloopt. Ik zou in een bepaalde maand niet betaald hebben. Mijn uittreksels zeggen alvast van wel.

n

Ik word vandaag geconfronteerd met een gelijkaardig probleem bij Proximus. Blijkbaar besmettelijk :wink:

sloeberken

#21 , 22 nov 2016 19:28

In wacht al een maand en half op terugbetaling van creditnota.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Consumenten Koop”