#19 , 15 nov 2016 17:54
Is als volgt verder verlopen:
- Sanitairfirma: soms moet je meer dan één keer doorspoelen - kan altijd gebeuren. En als jullie een ander systeem hadden gevraagd vanaf het begin, was er ook een meerkost geweest. We geven jullie 50 % korting op de nieuwe materialen en rekenen geen werkuren aan.
- Wij: geen probleem als we eens extra moeten doorspoelen, maar probleem is meer fundamenteel. Voorstel: we doen een test met onze architect als getuige: 80 % van de toiletjes moet doorspoelen van de eerste keer, 100 % van de tweede keer. Als we die KPI halen, dan moet er niets veranderen, halen we de KPI niet, dan vervangen jullie kosteloos.
- Sanitairfirma: dat is allemaal veel gedoe. We zullen gratis vervangen.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.