9/10/16
Sssshhh… We hebben een primeur voor jou! Ons zomeraanbod vliegvakanties is nu al boekbaar! Straf, niet? En het kan nóg straffer, want elke dag komen er tientallen hotels bij zodat je de ruimste keuze hebt.
Ontdek snel onze lanceringsprijzen en profiteer daarbovenop van eenEXTRA fluisterkorting* van € 100 per persoon als je jouw volgende zomervakantie vóór 24 oktober boekt. Maar sssshhh… hou het stil!
*Kortingscode SECRETPP geldig op nieuwe boekingen gemaakt van 06/10/2016 t.e.m. 23/10/2016 met afreis van 30/03/2017 t.e.m. 25/10/2017. € 100 korting per volwassene van 18 - 99 jaar. Geldig op alle vakanties uit ons aanbod "vliegvakanties".
Op 20/10/16 boeken we onze jaarlijkse zomer-vliegvakantie voor een totaalwaarde van 1441 euro en kregen we 2x 100 euro fluisterkorting zoals beloofd in hun advertentie. We betalen het bedrag direct volledig.
Vandaag 2/11 ontvang ik een brief waarin ze me al bedanken omdat we al eerder een zomerboeking met vroegboekkorting hadden gedaan.
Onderaan de brief staan nog 3 extra vroegboekvoordelen waarvan we er één mogen kiezen.
1/ 5000 punten extra op je Beobankkaart
*2/ 50 euro extra korting bij onmiddellijke betaling van de hele reissom
3/ bijstandsverzekering voor 1 euro.
Onder punt 2 staat een code met geldigheidsdatum van 20/10 (datum waarop wij boekten) t/m 20/11. Alle informatie en voorwaarden voor het verzilveren van je voordeel surf naar de code onderaan het voordeel.
Hierna geef ik deze informatie van de code weer.
*Ontdek alle voorwaarden voor de First Minute voordelen op
ENKEL VOOR JOU: PERSOONLIJK FIRST MINUTE VOORDEEL ZOMER 2017 JE HEBT GEKOZEN VOOR € 50 EXTRA KORTING BIJ ONMIDDELLIJKE BETALING VAN DE HELE REISSOM.
- Dit persoonlijk voordeel is enkel geldig voor de naam vermeld op de brief en niet overdraagbaar. - Enkel geldig bij een nieuwe boeking gemaakt van 21/10 t.e.m. 20/11/2016 uit het aanbod Neckermann en Pegase vliegvakanties zomer 2017 (vlucht + hotel).
- Enkel geldig voor een vertrek vanuit Brussels Airport vanaf 01/04/2017 t.e.m. 31/10/2017 en een minimum dossierwaarde van € 750. - Niet geldig op exotische vakanties en/of rondreizen.
*- Niet cumuleerbaar met eventuele reeds toegekende kortingen.
*- € 50 extra korting bij onmiddellijke betaling van de volledige reissom.
- Als de betaling niet binnen de 4 weken na de reservatie binnen is, wordt de toegestane korting terug aan het dossier toegevoegd en als saldo afgerekend.
De datum in de brief die men stuurde is anders dan in de verduidelijking van hun voorwaarden hierboven.
Mijn vraag is: kan dit? En hebben wij nog recht op 50 euro extra korting daar we de som volledig betaalden?