Hallo!
Vrijdagmiddag heb ik 100km gereden om een 4j oude auto te bekijken, een testrit mee gedaan, betaald, en ben ze zaterdag komen ophalen. De verkoper had weinig tijd, dus snel handtekening geplaatst en weg.
Op de advertentie stond dat de auto maar 49000km heeft (auto stond nog geen 2 weken te koop). Eenmaal op de autostrade zag ik dat er 52700km op de teller waren.
's Avonds werkte de bluetooth niet.
Ook het spiegeltje aan de zonneklep bleek kapot te zijn.
De "kleine, ondiepe krasjes, die voor 400€ gemakkelijk zijn weg te werken" bleken toch nog diep te zijn, en rond de 1000€ kosten.
Er komt een foutmelding op het scherm, tijdens welke ik de sleutel niet kan uithalen...
Ik heb dit alles laten weten aan de autohandelaar, hij wil het spiegelklepje vergoeden en eventueel het probleem met de foutmelding.
Ik voel me persoonlijk bedrogen. Ik heb veel geld betaald voor een "perfect" onderhouden auto, relatief jong en met weinig km's. Deze probleempjes startten op dag 1. Wat moet ik verwachten later?
Ondertussen heb ik 300km gereden.
Kan ik de auto teruggeven en mijn geld terug eisen, aub? Of ben ik de handelaar iets verschuldigd?