Ik zal het merk niet vermelden, maar de meesten zullen wel weten over wat het gaat denk ik.
Half augustus doe ik een pre-order van een smartphone die 9 september zou verzonden worden.
Wegens problemen met het toestel in andere landen, wordt de release hier altijd maar uitgesteld.
Tot gisteren duidelijk werd dat de productie ervan is stopgezet.
Tot hiertoe geen probleem.
Het bedrag van het toestel, dat al 2 maand "geparkeerd" stond op de rekening van de verkoper, krijg ik terug.
Maar eind augustus en begin september heb ik al wel accessoires voor dit toestel gekocht. (die waren toen al wel beschikbaar)
Betreft een skin (zij en achterkant), screen protector en 2 hoesjes.
Zodat ik het de dag van ontvangst direct kon "inpakken" om het toestel in perfecte conditie te houden.
Samen toch voor een kleine 100euro.
Dit zou ik niet terugkrijgen. Met deze producten is op zich niets mis en hebben geen mankementen.
Enkel het feit dat ze nergens anders op passen en dus waardeloos zijn.
De verkopers valt eigenlijk niets te verwijten aangezien ze een goed product hebben verkocht.
Maar het merk zou hier toch een vergoeding voor kunnen/moeten voorzien?
In de USA spreken ze hierover al van "small claims court".
Zover ga ik er niet voor gaan....sop en de kolen, weet je wel.
Maar misschien kan ik ze verwijzen naar 1 of andere wettekts?
Alvast bedankt.