Beste,
Sinds juni ben ik verhuisd en wilde ik, naast mijn GSM en internet abonnement, een tv-abonnement toevoegen aan mijn pakket bij telecombedrijf. Installatie van tv en internet zijn ze hier in orde komen brengen en de aangepaste facturen zou ik vanaf dan ook maandelijks krijgen. Het volledige pakket (GSM, internet, TV) is ook op mijn online account bij het bedrijf te zien. Tot daar is alles dus in orde. Echter krijg ik sinds mijn verhuis enkel nog maar een factuur voor mijn GSM abonnement. Voor internet en TV worden geen facturen aangemaakt blijkbaar, niet online en ze komen ook niet in de bus.
Nadat ik de factuur ook in augustus niet gekregen heb, heb ik dan maar eens gebeld. Om later niet 1 grote factuur te krijgen... Ze hebben toen een klacht/incident aangemaakt waarbij ze het probleem van facturatie voor mijn internet en TV ook erkenden. Na enkele dagen kreeg ik telefoon met de boodschap dat het opgelost was en dat ik voor die vorige 2 maanden niets hoefde te betalen. Vanaf september zou alles weer in orde zijn.
Uiteraard niet...in september weer enkel een factuur voor mijn GSM abonnement. Opnieuw gebeld, een minder vriendelijke persoon aan de lijn met de mededeling dat het in oktober wel weer in orde zal zijn. Maar ik heb zo mijn twijfels.
Nu vroeg ik mij af, aangezien ik maandelijks de facturen zou moeten krijgen, of ik verplicht ben die facturen te betalen indien die plots alsnog zouden toekomen? Weet iemand dit?
Groeten