Fout bedrag ingevoerd bankcontact

Crumpler512
Topic Starter
Berichten: 113

Fout bedrag ingevoerd bankcontact

#1 , 17 aug 2016 13:43

Hallo

Bij een aankoop een tijd geleden heeft de winkelier een fout bedrag ingetikt in de betaalautomaat waardoor ik €60 te weinig had betaald.
Het bedrag op de factuur is wel het goede bedrag, maar dus te weinig (hangt een betaalbonnetje op de factuur).

Stel als ik een reactie krijg met de vraag om het overige bedrag te betalen, betaal ik dit gewoon of hoeft dit niet?

Met vriendelijke groet,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15980
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 aug 2016 13:56

Normaal moet je dit betalen !

Als zij het niet gezien hebben, en ook u heeft dit niet gezien, is er geen vuiltje aan de lucht, daar doe je mee wat je persoonlijk het eerlijkst vind !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

bosprocureur
Berichten: 7054

#3 , 17 aug 2016 14:00

Eerlijk duurt het langst...

Om rijk te worden

Reclame

Crumpler512
Topic Starter
Berichten: 113

#4 , 18 aug 2016 08:32

Zo net een extra factuur gekregen om het open saldo te betalen.. mag dus weg :)

Terug naar “Consumenten Koop”