Bedrijf weigert service maar betaalt niet terug...

eylis

Re: Bedrijf weigert service maar betaalt niet terug...

#16 , 31 mei 2016 09:52

ik zou in het AS ook vermelden dat als de terugstorting niet gebeurt je de inspectiedienst van de FOD oneerlijke handelspraktijken inlicht.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#17 , 31 mei 2016 16:59

ik zou in het AS ook vermelden dat als de terugstorting niet gebeurt je de inspectiedienst van de FOD oneerlijke handelspraktijken inlicht.
Is ook een mogelijkheid. Ook effectief doen, als de tegenpartij zijn plicht niet uitvoert...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

JaniM11
Topic Starter

#18 , 02 jun 2016 15:47

Allemaal bedankt voor jullie advies.

Eergisteren ben ik naar zijn thuisadres toe gereden, heb daar méérmaals aangebeld maar deed niemand open. Ben er toch vrij zeker van dat er iemand thuis was... Heb een papiertje achter gelaten dat hij nog 3 dagen had om mijn geld terug te storten en vandaag stond mijn geld terug op mijn rekening.

Soms moet je zelf actie ondernemen blijkbaar .
Eind goed al goed.

Reclame

Gebruiker21

#19 , 02 jun 2016 16:51

Gefeliciteerd. Eind goed al goed. Blijkbaar was hij dan toch niet zo'n "tough guy". Waarschijnlijk deed hij het in zijn broek dat je aan zijn deur gestaan hebt... ;)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Consumenten Koop”