Mijn situatie ligt licht anders: Ik had eind november 2014 via hun website 2 herdenkingsmunten besteld (als kerstcadeautje). Toen ik geen bevestiging kreeg heb ik op 10/12/14 na een 10-tel minuten wachttoon iemand aan de lijn gekregen die me enkel kon vertellen dat er vertraging op de levering zou zijn. Na aandringen zei ze me de munten niet te kunnen verwachten voor kerstmis.
Misnoegd heb ik toen opgehangen en via het contactformulier op hun website gezegd de bestelling niet meer te wensen (ik heb heir dus geen e-mailbevestiging of dergelijke van). Enkele dagen later een briefje van de post in de bus om een pakketje op te halen, wat ik vakkundig heb nagelaten omdat het enkel die munten konden zijn. Begin januari 2015 plots een factuur in de bus voor die 2 munten met melding van extra kosten indien ik niet binnen de 10 dagen betaal.
Ik heb zoals op die factuur vermeld stond, een e-mail verstuurd naar
klantendienst@munthuis.be om te zeggen dat ik op 10/12/14 de bestelling heb geannuleerd via hun contactformulier, de munten niet in ontvangst heb genomen en dit ook niet ga doen... geen gehoor van hun zijde.
Gisteren (02/02/2015) kwam ik thuis en bleek de bewoner van het gelijkvloers een pakketje voor me te hebben ontvangen (moest niets tekenen)...jawel hoor, die 2 munten en een nieuwe factuur (wel met ander factuurnummer en ditmaal melding van een klantennummer).
Ik moet die munten niet hebben, wens er al zeker niet voor te betalen en ben van mening dat ik mijn tijd/geld er ook niet moet insteken om ze aangetekend terug te sturen.
Advies/Mening?