Of dat de schuld is van iemand anders, maakt niets uit. Dan moet hij die originele verkoper maar in gebreke stellen. Ik zou de koop gewoon laten ontbinden.
Volledig akkoord. Geen enkel excuus maakt goed dat zij je een s-line verkocht hebben die geen s-line is. Als het een competente dealer was, hadden ze dit eerst deftig moeten controleren vooraleer de wagen te verkopen. Ik vind het persoonlijk héél erg vreemd dat ze hem zo aan jou verkocht hebben, maar als je hem zelf wil verkopen, dat ze pas dán even gaan controleren of het weldegelijk een s-line is?

. Waarom hebben ze die controle niet gedaan toen de vorige eigenaar de wagen aan hen verkocht had?
In ieder geval, ik denk niet dat D'Ieteren met zo'n zaken kan lachen. Ik heb ooit een akkefietje gehad met een VW-garage waar mijn wagen 3 keer op korte termijn (minder dan twee weken) binnenmoest voor herstelling, telkens met dezelfde symptomen, en de garage claimde dat het telkens een ander probleem was. Toen ik mijn ongenoegen uitte, kwam er weinig reactie. Ik heb toen een mailtje naar D'Ieteren gestuurd met scans van de facturen en uitleg van de problemen, en een week later kreeg ik de melding van D'Ieteren dat men da garage bezocht had en de zaak besproken, en dat men mij de twee duurste facturen van de drie ging terugbetalen en dat de dealer een waarschuwing gekregen heeft. Ze treden dus weldegelijk op tegen wanpraktijken bij hun dealers!