factuur nooit ontvangen, nu dagvaarding

Niekske
Topic Starter

factuur nooit ontvangen, nu dagvaarding

#1 , 24 sep 2015 14:27

Sorry dat ik je hier na zoveel jaren nog mee lastig val maar ik heb momenteel hetzelfde probleem.
Bij mij gaat het om een factuur van €25, die nu door de tussenkomst van een gerechtsdeurwaarder oploopt tot €275. Ze zeggen dat ze mij twee aangetekende brieven hebben gestuurd maar toen woonden wij daar al lang niet meer en die nieuwe huurder hebben de post ook niet doorgegeven, ondanks dat mijn schoonmoeder hun huisbaas is.
Kan je mij vertellen hoe het bij u is afgelopen? Ik weet niet of ik het tot een rechtzaak moet laten komen of niet.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 24 sep 2015 14:32

Aangetekende brieven kan men niet ontvangen als niet-geadresseerde, de nieuwe huurders kunnen uw post dus ook niet doorgeven. Normaal krijgt de deurwaarder dan de brief terug, met het bericht dat u daar niet meer woont. Nu ja, daarmee is zijn opdracht natuurlijk nog niet ten einde. Hij moet uw nieuw adres dan gaan opzoeken en dan kunnen de kosten wel oplopen.

Lanox
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 sep 2015 15:11

Aangetekende brieven kan men niet ontvangen als niet-geadresseerde
Deze week heeft ons kuisvrouw nog een aangetekende brief ontvangen die aan mijn vriendin geadresseerd was. Niet alle postbodes nemen de regels zo nauw.

Reclame

sloeberken

#4 , 24 sep 2015 16:48

Aangetekende brieven kan men niet ontvangen als niet-geadresseerde
Deze week heeft ons kuisvrouw nog een aangetekende brief ontvangen die aan mijn vriendin geadresseerd was. Niet alle postbodes nemen de regels zo nauw.
Dan heeft ze een AS afgetekend, welke niet voor haar bestemd was.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Consumenten Koop”