Online dag aanbieding

Duralexia
Topic Starter

Online dag aanbieding

#1 , 19 aug 2015 15:51

Rond middernacht kocht ik de dagaanbieding van Ibood "Lenovo Tab 2 met 10.1” Full HD scherm en Quad Core Processor"
In de beschrijving stond duidelijk
Bluetooth 4.0
Data: GSM, GPRS, EDGE, WCDMA
Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n, 2.4GHz & 5GHz Dual Band
Deze ochtend in mijn mailbox
Helaas is de Lenovo tablet aangeboden met verkeerde informatie. In de specificaties was een DATA: GSM, GPRS, EDGE, WCDMA mogelijkheid vermeld. Echter deze functie is niet beschikbaar op het tablet. Het is helaas niet mogelijk gebruik te maken van een simkaart of een mobiel netwerk omdat het product alleen een Wifi verbinding heeft. Deze informatie is heden aangepast in de aanbieding.
Ze verkopen steeds producten met grote korting dus uit de prijs viel het niet op te maken.

Mijn vraag : Moeten zij leveren? Ik meen van wel.

aanbieding

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 19 aug 2015 16:40

Stond in het bericht dat het product niet geleverd ging worden? of werd u de keuze gegeven tussen laten doorgaan van de bestelling of ze alsnog annuleren?

Vandebos

#3 , 19 aug 2015 16:44

Het gecorrigeerde product wordt nog steeds verkocht. Mi kan men dan ook spreken van een oprechte fout die alsnog werd gecorrigeerd.

Reclame

Duralexia
Topic Starter

#4 , 19 aug 2015 21:11

Stond in het bericht dat het product niet geleverd ging worden? of werd u de keuze gegeven tussen laten doorgaan van de bestelling of ze alsnog annuleren?
Je mag/kan altijd annuleren (tot levering)

Vandebos

#5 , 20 aug 2015 08:30

Ik ken de site en heb er reeds tientallen dingen besteld. Persoonlijk zou ik gewoon annuleren, het aangeboden goed is trouwens toch niet zo interessant.

Terug naar “Consumenten Koop”