Betalen voor afspraak (Vervangen van 2 weken oude koelkast)

denlowie
Juridisch actief: Nee

Re: Betalen voor afspraak (Vervangen van 2 weken oude koelka

#16 , 03 jun 2015 13:39

Als de plaatser geen telefoonverbinding heeft gehad met de ontvanger komt dit volgens mij niet op zijn factuur ...
Maar eigenlijk is het een discussie voor niks ...

k.b.
Dit zal woord tegen woord zijn .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#17 , 03 jun 2015 14:42

Als de plaatser geen telefoonverbinding heeft gehad met de ontvanger komt dit volgens mij niet op zijn factuur ...
Wachten tot je op de voice-mail terecht komt, dan is er wel verbinding. Anders kan je als beller niets bewijzen, want als je beweert gebeld te hebben, ligt de bewijslast bij jouw.

k.b.

#18 , 03 jun 2015 16:18

Wachten tot je op de voice-mail terecht komt, dan is er wel verbinding. Anders kan je als beller niets bewijzen, want als je beweert gebeld te hebben, ligt de bewijslast bij jouw.
Maar dan zou het natuurlijk wel bij de gemiste oproepen van TS staan ...

Maar ik vind persoonlijk al die regelingen van dat bellen eventjes voor men er is één grote ballon die men de consument voorhoudt als "service" ... terwijl het eigenlijk gewoon een organbisatorische tool is van dergelijke bedrijven ...
Dat men mij eens uitlegt waarom men bij de "analyse" niet onmiddellijke een nieuwe ijskast had meegebracht ... deze was defect binnen de garantieperiode , meer bepaald binnen de eerste 6 maand ...
dat zou pas "service" zijn ...

k.b.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”