webwinkel X

demonen
Topic Starter
Berichten: 255

webwinkel X

#1 , 03 apr 2015 09:18

Ik heb onlangs een dressoir (200 Euro) gekocht via internet bij X.
Ipv 2 pakketten heb ik slechts 1 ontvangen nl enkel de boven- en onderplaat (ook nog beschadigd nl hoekje gedeukt).
Ge moogt zoveel bellen als je wil, je krijgt nooit iemand aan de lijn (muziek en herhaling "U wordt zo dadelijk geholpen").
X reageert op geen enkel e-mail of bericht via hun website (klachtenservice).
Ik heb betaald via paypal en die betaling is natuurlijk netjes afgehandeld.
Ik ben ten einde raad!
ps moet ik ook paypal inlichten?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
WP002
Berichten: 1528

#2 , 03 apr 2015 09:51

Zo snel mogelijk een claim openen. Dan moet X wel reageren.

demonen
Topic Starter
Berichten: 255

#3 , 03 apr 2015 09:57

Zo snel mogelijk een claim openen. Dan moet X wel reageren.
Hoe en waar?

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 03 apr 2015 10:14

bij Paypal

demonen
Topic Starter
Berichten: 255

#5 , 03 apr 2015 10:20

bij Paypal
Op welke manier?
Via website?

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#6 , 03 apr 2015 10:32

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/first-dispute" onclick="window.open(this.href);return false;

demonen
Topic Starter
Berichten: 255

#7 , 03 apr 2015 18:49

Ik heb de transactie betwist en hoop op goed gevolg.
Met vriendelijke dank!

Terug naar “Consumenten Koop”