Defekt smartphone

siesken
Topic Starter
Berichten: 263

Defekt smartphone

#1 , 20 feb 2015 12:09

Hallo,
Bij herhaaldelijk defect van mijn smartphone,kan ik een nieuw toestel eisen bij de verkoper.
Is nog onder garantie.
Groeten

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mjers
Berichten: 1788

#2 , 20 feb 2015 19:11

kort gezegd... neen...

Het is de plicht van de fabrikant om het toestel te herstellen in de oorspronkelijke staat. En dat binnen een redelijke termijn.

Beslissen zij dat het defect onomkeerbaar is. Dan ontvang je een nieuw toestel.

P.S. Onthoud dat de garantieperiode verlengd word met de tijd dat u moet wachten op de herstelling

siesken
Topic Starter
Berichten: 263

#3 , 21 feb 2015 07:28

Ok,bedankt

Reclame

Chaccamacca

#4 , 21 feb 2015 19:12

Als een artikel binnen de zes maand stuk gaat dan is het aan de verkoper om te bewijzen dat de koper een fout heeft gemaakt. Anders onder garantie herstellen en kan het artikel niet hersteld worden, een nieuw artikel.

siesken
Topic Starter
Berichten: 263

#5 , 22 feb 2015 10:52

ok,breng hem morgen terug binnen voor de tweede keer.
afwachten maar

Terug naar “Consumenten Koop”