Wij gaan in mei beginnen bouwen. Een paar maanden geleden gingen we een ramenwinkel binnen om een offerte te laten maken. Zo hadden we ongeveer al een idee wat dit ons zou kunnen kosten. Bij een volgende afspraak bleek de prijs zeer goed mee te vallen. Maar natuurlijk, onze bouwvergunning was nog niet binnen. Het was maar een eerste afspraak om een idee van prijs te krijgen etc. Natuurlijk wilden wij nog niet beslisssen. De verkoper -grote praatjesmaker- was verbaasd maar goed hij kon het begrijpen. Wat hij wel kon doen was de prijs voor een tiental maanden vast zetten....uiteraard dom als we zijn hebben we dat papier getekend wat uiteindelijk gewoon een verkoopovereenkomst blijkt te zijn... ik begrijp nog steeds niet hoe we zo dom zijn kunnen zijn maar goed laat het een les zijn. Omdat ik mij zo int zak gezet voel -goede prijs of niet- vraag ik mij toch af hoe we hier kosteloos onderuit kunnen komen. Had de verkoper achteraf nog bepaalde vragen gesteld waar we uiteraard geen antwoord op krijgen dus ik gun het die winkel echt niet meer! !
Er staat in mits goedkeuring bouwvergunning. Ondertussen is die jammer genoeg goed gekeurd anders kon ik die voorleggen. ...vraag mij af of we er met wederzijdse toestemming geldig onderuit kunnen? Bvb met een excuus dat de bouw niet meer doorgaat of iets dergelijks. ...ik weet dat het enorm dom was ik schaam mij zelf echt enorm maar goed....