even mijn verhaal , maanden geleden ons droomhuis gezien , ons huis verkocht en compromis getekend , akte reeds gepasseerd voor de jaarwissel .
in de akte stond dat de verkoper tot 10 januari de tijd had om zijn huisdieren te verwijderen om onze meubelen te vrijwaren van schade op de verhuis dag , sleutel overdracht is op 15 januari 12 u omdat er nog kleine werkzaamheden moeten gebeuren en de verkoper zo nog tijd had tot 15 januari .
het huis en de tuin zagen bij verkoop er zeer netjes uit . nu niet meer , de honden hebben de volledige tuin omgewoeld tot een modderpoel en alles onder gekakt ; echt smerig is het . voor 15 januari zal dit niet in orde zijn . in principe is het huis er slechter aan toe dan het huis dat wij gekocht hebben .
Wij verhuizen onze meubelen gisteren , de honden zijn er nog steeds en de verkoper zegt ons dat deze aanstaande vrijdag pas het huis zullen verlaten maar onze meubelen staan er wel , alles op een hoopje want het huis is dus nog bewoond !
dus om een lang verhaal kort te maken , tuin is een puinhoop , overal kak , honden zitten er nog , verkoper komt afspraken niet na en is niet van plan om donderdag het pand te verlaten om 12H00 , vrijdag pas ! ik zie het niet goed aflopen ... in begin geloofden wij de verkoper en was er een goede band en overeenkomst nu ben ik het vertrouwen volledig kwijt .
hoe kan ik dit verder aanpakken , vrederechter , deurwaarder ...