Na orderbevestiging van online aankoop bedrag gewijzigd

Jokeg
Topic Starter

Na orderbevestiging van online aankoop bedrag gewijzigd

#1 , 01 jul 2014 12:07

Beste,

na een online bestelling ontving ik een orderbevestiging, met het overzicht van mijn aankoop, het te betalen bedrag, en de betalingsgegevens.
ik heb meteen het bedrag gestort.

de volgende dag ontving ik een mail van de online shop, dat mijn factuur niet correct was (teveel korting toegekend), en dat ze bij deze een nieuwe factuur toezenden en ik dat nieuwe (verhoogde) bedrag moet betalen.

kunnen zij dit zomaar doen ? is het niet eens bevestigd, niet meer wijzigbaar ?

bedankt vr jullie advies !

mvg, Joke

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
WP002

#2 , 03 jul 2014 22:20

Ik heb laatst ook zoiets gehad: ze hadden bij de verzendkosten niet gezien dat het pakje (vanuit Engeland) naar België moest worden verstuurd. Ik kon wel kiezen tussen bijbetalen en kostenloos de koop annuleren, en heb voor het eerste gekozen omdat het maar over een paar euro ging. Die mogelijkheid moeten ze volgens mij u minstens aanbieden. U hebt immers een orderbevestiging; hou die goed bij!

fendtje

#3 , 04 jul 2014 14:55

Beste,

na een online bestelling ontving ik een orderbevestiging, met het overzicht van mijn aankoop, het te betalen bedrag, en de betalingsgegevens.
ik heb meteen het bedrag gestort.

de volgende dag ontving ik een mail van de online shop, dat mijn factuur niet correct was (teveel korting toegekend), en dat ze bij deze een nieuwe factuur toezenden en ik dat nieuwe (verhoogde) bedrag moet betalen.

kunnen zij dit zomaar doen ? is het niet eens bevestigd, niet meer wijzigbaar ?

bedankt vr jullie advies !

mvg, Joke

http://www.eccbelgie.be/" onclick="window.open(this.href);return false; eens lezen contacteren

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”