Door technische problemen kon mijn contract niet onmiddellijk van start gaan.
Dat hebben ze me telefonisch meegedeeld.
Dus, ik heb het opgezegd nog voor het van start ging.
Ik heb ook gekeken naar het uur dat ik mijn mail heb verzonden, dat is 9u27.
Ik kan ten vroegste om 8u50 dat internet aangevraagd hebben via het internet.
Tussen de mail en het activeren van het internet heb ik ook nog twee maal naar de klantendienst gebeld om hen duidelijk te maken dat ik géén automatische herladingen wens.
Volgens mij heeft een mail dezelfde waarde als een aangetekend schrijven, zeker indien het bewezen kan worden dat hij ontvangen is. (Ik heb een antwoord van hen, waarin ze op mijn mail replyen, hij staat onderaan)
Verder heb ik ook nog de mail waarbij ik hen netjes op de hoogte breng dat ik toch een factuur heb ontvangen, met verwijzing naar vorige mails.
Ook die werd beantwoord.
Dat ze dan nog eens een tweede keer herladen, dat kan volgens mij al helemaal niet.
Ik heb nooit gehandeld met het gedacht "ik zal hier eens lekker profiteren van die automatische herladingen".
Als je dan ziet dat ik verschillende keren gebeld heb, en zelfs gemaild, dan kan je me moeilijk kwalijk nemen dat ik ervan wou profiteren hoor.
Ik heb steeds ter goeder trouw gehandeld.
Indien iemand mij verteld had dat ik dat internet niet meer mocht gebruiken had ik dat ook gedaan, maar dat zeiden ze dus niet...
En er heeft ook steeds tegoed op mijn kaart gestaan hoor, dat ik er zélf heb opgezet.
Ik heb jullie al uitgelegd dat mijn gratis GB zelfs vervielen owv die automatische herladingen.
Dit kreeg ik als antwoord met daaronder mijn eigen mail, dus het is duidelijk een antwoord op mijn mail:
(Mijn eigen mail heb ik niet mee gekopieerd omdat die hierboven al staat)
Geachte Mevrouw,
Wij danken u voor uw order xxx en deze boodschap.
Graag informeren wij u dat uw bestelling in goede orde werd ontvangen. Deze staat momenteel in de lijst van af te werken aanvragen. Alhoewel er momenteel een zekere vertraging - door een technische zorg - moet gemeld worden, doen onze medewerkers hun uiterste best u zo snel mogelijk te helpen.
Zodra het nieuwe tariefplan actief wordt op uw bestaande simkaart, zal u hiervan bevestiging krijgen via een sms op uw gsm.
Naderhand ontvangt u per Bpost, een brief met de relatieve documenten. Deze zijn bedoeld voor uw eigen archief, hoeven dus niet getekend noch teruggezonden.
Wij blijven steeds tot uw dienst.
Met vriendelijke groeten,
xxx