Na vier jaar plots energiefactuur

Judocus
Topic Starter

Re: Na vier jaar plots energiefactuur

#16 , 16 mei 2014 22:45

Nee, het huis was eigendom van die vzw. Ik ging er van uit dat eindig bij de vzw aanklopte en de vzw hen naar mij doorstuurde.? Ik zou anders niet weten vanwaar ze ineens mijn adres halen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#17 , 16 mei 2014 23:14

Briefhoofd van welke brief?

Judocus
Topic Starter

#18 , 17 mei 2014 12:16

Dat stond op de brief bij de factuur die ik gisteren kreeg.

In ieder geval heb ik nog mijn briefwisseling met de huurbaas, advocaat van de huurbaas, en een afschrift van het vonnis van de vrederechter, waaruit blijkt dat de huurovereenkomst werd opgezegd, en dat de studio onmiddelijk ter beschikking stond van iemand anders. In welk geval de verantwoordelijkheid voor verbruik voor de periode na mij bij die andere persoon ligt (als de redenering op mij van toepassing is, moet dat ook voor hem zo zijn).

Ik veronderstel dat de vzw verplicht is een archief bij te houden, waar mijn briefwisseling in zit? De vzw zelf had in ieder geval moeten weten of kunnen nagaan dat ik niet verantwoordelijk kan zijn voor de periode na 31 maart 2009.

Mag ik de gegevens op de factuur als vals beschouwen?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”