Ik zit met een heel vervelend probleempje.
Ik heb mijn Iphone begin dit jaar (4 januari denk ik) binnengedaan bij de firma (4Launch.nl, weet niet of dit terzake doet) voor een probleem binnen garantie. Ik kreeg de mededeling dat het probleem aanvaard was en hersteld zou worden binnen garantie.
Een maand later ontving ik mijn toestel terug, niet alleen was het euvel niet verholpen, maar de simkaart-houder ontbrak ook nog eens!
Na mijn klacht kreeg ik alleen het advies om nogmaals mijn toestel op te sturen voor reparatie (verzendingskosten voor mijn rekening, nogmaals zo'n kleine 20 euro).
Nu zijn we inmiddels eind maart, weer anderhalve maand verder, en mijn toestel is nog steeds niet hersteld... De status blijft staan op "in behandeling". Na herhaaldelijk vragen en informeren kan mij ook niet meer zeggen dan "ze zijn er aan bezig".
Kan ik mij op één of andere wet beroepen om een nieuw toestel in ruil te vragen of het proces ergens te bespoedigen? Of iets van compensatie ook maar? (Al is het gewoon een terugstorting van de tweede transportkost die eigenlijk niet nodig was geweest als het toestel meteen correct hersteld was)
Ik begin er zo stilletjesaan genoeg van te krijgen...
Toevallig was vorige week mijn laptop ook defect, die firma heeft mijn laptop hier thuis laten ophalen (op hun kosten), en letterlijk een week nadien had ik hem hersteld terug...