Beste forumleden
Een tijdje geleden (april 2013) kocht ik bij een particulier een buitenboordmotor voor mijn motorboot. Tijdens de eerste vaart startte de motor al enorm moeilijk en maakte soms vreemde geluiden. Nu is het zover gekomen dat de motor helemaal niet meer wilt starten. Er is contractueel overeengekomen dat de verkoper mij 2 vaarseizoenen (2jaar) garantie geeft op eventuele gebreken.
Toen de eerste problemen zicht voordeden heb ik de verkoper per mail en sms gecontacteerd, deze beloofde een oplossing maar telkens kon hij niet komen omdat er iets tussenkwam (de auto werkt, zijn vrouw is ziek, etc.) Ik beschik nog steeds over deze mails en sms'en.
Omdat het mij enorm beu was had ik op 20 december de persoon in kwestie een aangetekende brief gestuurd met daarin de vraag de motor te herstellen en te reageren binnen de twee weken. Na twee weken heeft de persoon immers nog niks van hem laten weten.
Mijn vraag is nu wat ik hiermee moet doen. Ik zie het in ieder geval niet meer zitten om die persoon nog te contacteren want er scheelt toch altijd iets mee.
Iemand een idee naar eventuele volgende stappen?
Groeten