Bij het aanmaken van bestelling, merkte ik net voor de betaling, dat er een bedrag van 125€ ipv 45€ van mijn rekening ging gaan. Dan snel de betaling geannuleerd.
Naar de website geweest, naar 'klantendienst' gebeld, ik zat bij extern callcenter: die hadden enkel een emailadres, verschillend van datgene op de site, waar ik contact op zocht. Zowel de email die zij doorgaven als die op de site, werkten niet. Ik kreeg een foutmelding.
Als test bestelde ik nog 1 pakket twv 25€, en dan was het bedrag die van mijn rekening ging gaan, wel correct, doch betaling heb ik opnieuw geannuleerd.
Ik nam via via dan telefonisch contact op met de zaakvoerder, die uit de lucht viel. Werkte ook met extern bedrijf samen, ging het zeker doorgeven.... Niks meer van gehoord.
Ook van mijn rekening is het geld niet afgegaan.
Krijg ik vandaag op mijn werk beide bestellingen toegestuurd. Tuurlijk afgetekend, want dacht dat het een andere bestelling was.
Nog altijd geen geld van de rekening gegaan (niet via VISA besteld btw), en op bestellingsform staat dat ze pas goederen opsturen als ze betaling hebben ontvangen...
Nu zit ik met 4 stuks goederen, niet betaald, wel ontvangen. Eens een andere versie

Wat doen: terugsturen of zo laten?
Dank voor info!