Dispuut over garantie bosch snoeischaar

bdv
Topic Starter

Dispuut over garantie bosch snoeischaar

#1 , 29 okt 2013 12:54

Hallo iedereen,

Ik had een nieuwe snoeischaar gekocht via internet. Na amper een uurtje merkte ik op dat het uiteinde van de snoeischaar op de grond lag, dit was afgebroken.

Aangezien ik nergens tegengebotst was stopte ik meteen met snoeien en stuurde ik deze op om te laten maken. Nu krijg ik te horen dat de snoeischaar niet onder de garantie valt omdat het mes gedeeltelijk beschadigd is.

Dit is inderdaad het geval omdat ik tijdens het snoeien een ijzerdraadje had geraakt die rond een struik zat. Nu was dit een klein draadje en werkt de snoeifunctie nog perfect. Enkel van het mes is een miniscuul deeltje los.

Het eene heeft dus niets met het andere te maken en toch willen ze dit niet maken zonder de kosten op hun te nemen ( 130€) Als ik de snoeischaar laat terugzenden kost het mij 45€. Ik ben toch wel teleurgesteld in Bosch. Ik koop speciaal een dure snoeischaar en krijg rommel in de plaats. Ben ik nu in mijn recht en welke stappen kan ik verder ondernemen?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding