Klant haalt bestelling niet op en wil niet betalen ?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Klant haalt bestelling niet op en wil niet betalen ?

#16 , 22 okt 2013 17:08

Betreft het ook een verkoop op afstand als het een collega van je is en we elkaar wel fysiek hebben gesproken om de bestelling vast te leggen ?
Als de verkoop via uw webshop gefactureerd wordt, is het een verkoop op afstand. Als je factureert via een ander bedrijf dat geen webshop is, mogelijk niet.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 39720
Juridisch actief: Nee

#17 , 22 okt 2013 23:15

Als de bestelling is geplaatst IN uw fysieke winkel.
Bij ons staan de voorwaarden op de VOORKANT van de factuur, bestelbon,offerte.
Moet allemaal niet zo veel zijn.. hebben tweemaal 'last' gehad met een curator - hebben mooi alle goederen die nog niet in gebruik waren mogen gaan ophalen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”