Problemen besteld pakket telecom provider

loloboy
Topic Starter

Problemen besteld pakket telecom provider

#1 , 01 mei 2013 19:14

Hoi.

Ik heb half december een totaalpakket online besteld en heb daarvan een afdruk dat mij digitaal is toegestuurd.
Dit omvatte oa. een LVD TV 23" vr 1 euro, een Smartphone vr 1 euro en zowel op het GSM abo als televisie 6 maand korting.

We zijn nu begin mei en ondanks vele telefoontjes (en nog meer neergelegd wegens ellelange bezetsessies) en bezoekjes aan de shop is nog steeds niet aan alle voorwaarden voldaan en wordt ook tde facturatie naar mijn ex gestuurd waar ik vroeger woonde.

Aansluiting is veel later gebeurt dan voorzien ook al was gezegd dat er geen technieker ana te pas moest komen
GSM hebben ze nadien aan het abo toegevoegd, dit was niet meer zichtbaar op mijn bestelling in de computer
TV heb ik nog steeds niet ontvangen
Kortingen heb ik niet gekregen

WAT moet ik doen om dit geregeld te krijgen want ik begin het allemaal na maanden wat moet te worden.

Thxs.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
j.demoor

#2 , 03 mei 2013 08:52

“Art.1610.Wanneer de verkoper in gebreke blijft de levering te doen binnen de tussen partijen bedongen tijd, heeft de koper de keus om ontbinding van de koop ofwel inbezitstelling te vorderen, indien de vertraging alleen aan de verkoper te wijten is.Art.1611.In elk geval moet de verkoper tot schadevergoeding veroordeeld worden, indien de koper schade lijdt doordat de levering niet op het bedongen tijdstip heeft plaatsgehad.”(Burgerlijk Wetboek).

‘TV heb ik nog steeds niet ontvangen Kortingen heb ik niet gekregen’

Indien uw koopovereenkomst niet uitdrukkelijk de leveringsdatum bepaalt dan dient de leveringstermijn REDELIJK te zijn. Maan uw verkoper aangetekend aan het gekochte te leveren binnen een termijn die u daarin zelf als redelijk vermeldt. Maak desnoods daarna toepassing van voornoemde artt. 1610 en 1611 door hem voor de rechtbank van koophandel te dagvaarden.

Desgewenst kan u vooraf beroep doen op : http://economie.fgov.be/nl/geschillen/C ... en/Belmed/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Didymus

#3 , 05 mei 2013 13:34

Probeer Eva eens: http://support.nl.belgacom.be/app/staticpages/eva/nl" onclick="window.open(this.href);return false;
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

mapleleiah

#4 , 06 mei 2013 17:42

Stuur een aangetekend schrijven naar Belgacom waarin u alle tekorten opsomt en een oplossing vraagt binnen bv. 2 weken. Vermeld dat u de ombudsdienst voor telecom zult contacteren (en doe dat ook).

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Terug naar “Consumenten Koop”