badkamermeubel zwelt op

pkt
Topic Starter

Re: badkamermeubel zwelt op

#16 , 19 jan 2013 09:17

Ondertss nog altijd aan het wachten op enig antwoord

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pkt
Topic Starter

#17 , 22 jan 2013 11:46

vertegenwoordeiger komt begin februari langs en hij wist me te vertellen dat alle meubelen ,of het nu DHZ zaak of groothandel is,van dezelfde kwaliteit zijn. En dat deze meubelen bestand zijn tegen'dauw' maar niet tegen water...afwachten dus

witchqueen

#18 , 27 jan 2013 21:34

Heb van dat merk ooit eens een medicijnkastje gekocht, om aan iemand te geven als geschenk, ook in DHZ.
In het model dat uitgestald was zaten een aantal legplankjes ; in het kastje in de doos zat welgeteld één legplankje.
En diegene die het kastje kreeg, wilde er echt wel meerdere.
Ik dus terug naar de DHZ om te vragen hoe dat zat. Ze zeiden dat ze zich zouden informeren bij de fabrikant en later kwamen ze met volgende uitleg : "er zit maar één legplankje bij omdat de meeste mensen die zo'n kastje kopen er maar eentje willen en de andere toch niet gebruiken." Tja...
Het was ook niet mogelijk om bijkomende legplankjes te krijgen, al had ik voorgesteld om daarvoor bij te betalen.
Heb dan nog gemaild naar de fabrikant, maar daar deden ze zelfs geen moeite om te antwoorden.
Gelukkig was diegene die het kastje kreeg nogal handig ; hij heeft zelf plankjes gemaakt in hout voor in het kastje.
Misschien een pietluttigheid, maar allesbehalve klantvriendelijk. Dat merk komt er hier in ieder geval nooit meer in !

Reclame

pkt
Topic Starter

#19 , 05 feb 2013 10:57

vertegenwoordiger langsgeweest,foto's genomen en gaat dossier opmaken ,gaat het doorgeven aan technische dienst......wordt vervolgd

pkt
Topic Starter

#20 , 27 mar 2013 14:16

ondertss op de hoogte gesteld geweest door de DHZ zaak en door de fabrikant dat het meubel volledig zal vervangen worden!

Terug naar “Consumenten Koop”