Ik had een vraag met betrekking tot een casus. Ik moet voor school een oefenrechtbank houden mbt de volgende zaak: Een consument koopt goederen aan via de website van een hard - en software verkoper. Op deze site staan bij een aantal producten de prijs vermeld van -0.01 euro. De heer X maakt hier handig gebruik van en koopt een aantal goederen aan twv van +- 10.000 euro, voor 30.51 euro (oa bijdragen voor recupel, bebat & auvibel) . De heer X kreeg ook een bevestiging van zijn koop, echter stond in deze bevestiging dat hij nog een orderbevestiging + een bericht dat hij zijn bestelling kon komen afhalen moest krijgen. Deze berichten heeft hij nooit gehad & de producten werden ook nooit geleverd. De heer X dagvaardt dus de BVBA & stelt ze in gebreke aangezien hij is ingegaan op een bindend aanbod van de onderneming. BVBA Y verweert zich door zich te beroepen op een vermelding op hun website "BVBA Y kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor foutieve afbeeldingen, foutieve specificaties of zetfouten mbt prijzen"
Ik heb de taak de Heer X te verdedigen. Hoe pak ik dit het beste aan?