is ni echt moeilijk niet te bewijzen, en hij kan het zeker doen kan ik het zelfEn HOE weet doe carrosserie dat? Zet die carrosserie firma dat op papier met BEWIJZEN?
Was het de eerste eigenaar?
ja en in deze over1komst staat het niet inEen particulier kan nooit een factuur geven, dus is het een overeenkomst en ieder normaal mens weet dat men er in schrijft gekocht in de staat dat hij bevind, ook in de overeenkomsten die men kan downloaden staat dit altijd.
heeft u enkel idee hoe ik stappen kan ondernemenArt. 1641. De verkoper is gehouden tot vrijwaring voor de verborgen gebreken van de verkochte zaak, die deze ongeschikt maken tot het gebruik waartoe men ze bestemt, of die dit gebruik zodanig verminderen dat de koper, indien hij de gebreken gekend had, de zaak niet of slechts voor een mindere prijs zou hebben gekocht.
Dit geldt OOK voor particulieren . Zeker wanneer er geen clausule opgenomen is ""dat u de wagen koopt in de staat waarin die zich bevindt ".
Het bewijs dient geleverd door een expert .
dat leest u dan verkeerd ik zei van dat in het contractje een clausule staat waar de schade en eventuele opties zou moeten staan maar daar staat nietsik heb natuurlijk een contractje getekend met een clausule voor te vermelde schade of opties of gebreken dees is leeg, dus is de wagen 100%
Lees ik goed dat u - als koper- een document hebt ondertekend waarbij u verklaard hebt dat de wagen 100 percent in orde was?
In dat geval zal het moeilijk zijn om gelijk te halen, zeker als deze wagen de technische controle zonder problemen is doorgekomen.