Annulering bestelling, bedrijf gebruikte incorrecte gegevens

jordynuyts
Topic Starter

Annulering bestelling, bedrijf gebruikte incorrecte gegevens

#1 , 22 feb 2013 15:40

Op 29 januari 2013 bestelden wij bij X.be een staafmixer. Mijn vriendin heeft na de orderbevestiging niks meer ontvangen. Ondertussen wenst mijn vriendin dus van de aankoop af te zien. Gisteren kregen wij echter mail via een e-mailadres dat het bedrijf op internet vond. Deze gegevens zijn echter niet meer correct. De verkoper beschuldigde mijn vriendin er dan van dat ze niet antwoordde op telefoontjes, maar dat nummer heeft ze niet eens zelf doorgegeven. Dat heeft het bedrijf op Google gevonden. Ik vraag mezelf af of dat zelfs mag, is het niet verplicht om alleen de doorgegeven gegevens te gebruiken? Nu doet het bedrijf echter heel moeilijk om de bestelling te annuleren. Ze verplichten mij er toe om de betaling zo snel mogelijk uit te voeren of anders sturen ze mij een deurwaarder. Wat kan ik doen? Ik vind dit ronduit schandalig!

[namen verwijderd:Vandebos]

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding