Beste mensen
Ik heb een wagen aangekocht op 21-05-2012. Sindsdien is deze wagen al 6 in panne gevallen. Ik moest telkens weken zelfs maanden wachten tot mijn wagen hersteld was. Hij is zelfs mijn 2de sleutel ook al kwijt die ik hem gegeven heb. De laatste keer hield hij mij 3 maanden aan de lijn. Ik heb mijn garagist al keren op keren gevraagd om deze wagen terug te nemen en mij mijn 10000 euro terug te betalen aangezien deze toch onder garantie valt. Pas nadat ik dreigde voor een rechtzaak belde hij me volgende dag weer op dat de wagen hersteld was. Ik heb hem meegedeeld dat deze wagen niet naar behoren functioneerde en ik mijn geld terug wou. Maar hij wou 7500 betalen voor een wagen dat ik amper een maand mee heb gereden. Ik heb al stuk of 8 documenten van herstelling binnen gegeven voor mijn advocaat en al 2 takelfacturen van de VAB.
Nu beloofd hij de wagen hersteld te hebben en dat die deze keer wel goed gaat functioneren. Gezien die vorige 5 maal dat dezelfde problemen altijd terug komen met de wagen wil ik dit niet. Wat zijn mijn kansen van de koop verkoop overeenkomst te ontbinden. Hij gaf mij ook een vervangwagen met 2 valse platen waarvoor de politie mij heeft opgepakt. En meneer is ook al bekend bij de politie voor 18 feiten geld witwassen bedreigingen gestolen wagens enzo..
En ik wil een ander wagen aanschaffen wat gebeurd er als ik deze nummerplaat laat schrappen en verzekering opzeg? Pakt de politie deze mee als hij ze buiten zijn garage parkeerd? Kan ik een andere wagen aanschaffen zonder dubbele verzekering en takskosten te betalen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.