Verlies van zending twv 730 euro door Bpost

mapleleiah

Re: Verlies van zending twv 730 euro door Bpost

#46 , 08 jul 2012 17:57

ik lees hier in één post toch wel een aantal straffe verhalen...is er geen ombudsdienst bij Bpost waar je minstens die klachten kan deponeren? Ze hebben toch een fantastische marketingafdeling?
enne het consumentenprogramma van onze openbare omroep? die gaan daar graag eens een sappige repo mee maken denk ik.
Vooral dat verhaal van Roharro...waar de postbode de "wegwerplenzen" (letterlijk...) in de bloembak smeet...
sorry Roharro, maar ik viel toch even van de slappe lach van mijn stoel
Die ombudsdienst is een grap ... heb er zelf nog mee te maken gehad, verschillende keren zelfs. De boodschap was altijd hetzelfde: als je niet aangetekend verzendt, heb je geen verhaal. En zelfs als je aangetekend verzendt, heb je ook niet veel verhaal. Ze zijn daar goed in de schuld steken op anderen ("pakje naar Spanje verloren? De Spanjaarden zullen het gepikt hebben").

Helaas woon ik iets te ver van de grens, maar ik verneem van mensen die o.a. regelmatig moeten verzenden dat zij vaak over de grens in Nederland hun pakjes versturen.

Ik hou ook iedere keer mijn hart vast als ik tickets of iets dergelijks moet ontvangen. Voor een komend concert kon ik alvast "printable at home" kiezen en zal dat vanaf nu indien mogelijk altijd doen!

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wonderingwhy

#47 , 12 jul 2012 11:51

Ik heb zelf een paar keer klacht ingediend bij de post vanwege problemen die wij ondervinden. Na ongeveer een maand ontvingen wij een beleefd antwoord waarin de post zijn fout toegaf, en de postbode in kwestie er over aangesproken te hebben.
Ik heb tot nu toe geen verschil opgemerkt.

Marketing is blijkbaar belangrijker dan de eigenlijke service naar hun klanten toe..

jan van loon

#48 , 29 jan 2013 00:05

ik ben zojuist ook een pakje kwijt... mooi aangetekend met track nummer opgestuurd naar nederland, echter in antwerpen is het verdwenen...
na twee weken te bellen en te mailen, kreeg ik vandaag pas reaktie van de klanten dienst...
een mail om intevullen en om te zeggen wat het pakje juist is en wat de waarde is... terwijl ik dit al enkele keren gedaan had via mail en tel...

nu dadelijk nog maar een mail sturen en als ik deze week niets hoor eens tot bij de advokaat en politie.
triestig die bpost

Reclame

Vandebos

#49 , 29 jan 2013 09:21

Persoonlijk vermijd ik nog pakjes via de post te zenden, van de 11 pakjes pralines verzonden voor oud en nieuw 2011 zijn er nog steeds 6 onderweg...
Gelukkig bestaan er een aantal ernstige spelers op de markt waar binnen 24 uur niet alleen binnen 24 uur na afgifte betekent en niet binnen 24 uur nadat wij goesting hebben, doch tevens op zaterdag.

mava105
Juridisch actief: Nee

#50 , 29 jan 2013 11:18

, van de 11 pakjes pralines verzonden voor oud en nieuw 2011 zijn er nog steeds 6 onderweg...
.
Hopelijk heeft de postbode er een indigestie aan overgehouden. :lol:

Vandebos

#51 , 29 jan 2013 11:31

Hoop dat in feite ook.

Ze zijn er in ieder naast mijn persoonlijke pakketten een +€ 25.000/jaar professioneel contract door kwijtgespeeld aan een concurrent. (200 5kg+ leveringen op wekelijkse basis, reken zelf maar uit...) Levering op zaterdag wordt bovendien enorm gesmaakt...

Terug naar “Consumenten Koop”