Ik zal volgende keer de garagist bedanken om mijn auto 48u in te houden, volgens mij nutteloze vervangingen te doen en zoals ik aangaf lag de garage 500m verderop. en allemaal voor een vastgelopen rem! Aan je commentaar te lezen moet jij volgens mij ook een garagist zijn. Die beseffen niet dat zij er zijn om een klant te helpen. Niet om een beetje dingen te proberen als er een defect is en zeker niet om de dagen van zijn mecaniciens te vullen? Nooit het gezegde gehoord: "een tevreden klant is er 2 waard?". Ik wil daaraan toevoegen dat een ontevreden klant er 10 waard is. Ik vertel aan iedereen die het wil horen mijn verhaal en ze geven me allemaal gelijk. In dit geval is negatieve reclame helemaal geen extra reclame hoor.takelwagen bovenhalen tot ginder rijden terug komen auto lossen etc allemaal gratis ?
Misschien voor nieuwjaar een touringwegenhulp lidmaatschap vragen.
Enige dank omdat de garagist nog wilde helpen is ook nergens te bespeuren.
En ik denk niet dat 600 € voor alles oplichterij kan worden genoemd. De factuur zal wel uit meer dan alleen stukken bestaan
De ontevreden klant zal ook meer gebruik maken van gelijk welke uitlaatklep dan een tevreden klant om zijn rechten te verdedigen. Ik schat minstens 10x...Ontevreden klanten die zich 10 maal meer achten dan een tevreden klant , hebben niet meer rechten dan die ene tevreden klant .
Dat er 121 euro meer moet betaald worden, bij niet inleveren van het oude onderdeel, kan.2/Oude remklem terug geven? een nieuwe voor een oude mercedes kost +/- 110€ en bij mister-auto 65€+btw
TW zal je helpen met pech onderweg, maar je auto goed onderhouden moet je toch zelf doen.En als je een wagen hebt van 16 jaar dan is een lidmaatschap van TW geen overbodige luxe.