Geachte
In de zomermaand juni heeft er een onderhoud in mijn persoonlijke woning plaatsgevonden en dit na aanvraag van het bedrijf dat de installatie in mijn woning heeft geplaatst.
Het bedrijf heeft hiervan geen bestelbon opgemaakt. Het bedrijf stuurt een werkman die de installatie nakijkt en na het onderhoud laat de werkman zijn werkbon aftekenen door mijn echtgenoot.
In de eerste week van december (6 maanden later) krijg ik een eerste aanmaning dat de factuur van dit onderhoud nog niet betaald is. Ik heb deze factuur nooit mogen ontvangen van het bedrijf.
Als protest op deze aanmaning neem ik telefonisch contact op met de boekhouding van dit bedrijf en ik meld dat ik de factuur van het onderhoud nooit heb ontvangen. Verder vraag ik om mij een kopie op te sturen van de eerste factuur die zij zouden hebben verstuurd. Ook vraag ik een kopie van de werkbon die mijn echtgenoot heeft afgetekend.
Het bedrijf zou mijn klantendossier onderzoeken en mij de daaropvolgende week contacteren. Dit doen ze niet.
Gisteren ben ik een aangetekende zending gaan mogen afhalen en dit blijkt een tweede aanmaning te zijn waarin wordt vermeld dat ik na de eerste aanmaning geen protest zou hebben bekendgemaakt.
Ik heb ditmaal een e-mail naar de boekhouding gestuurd en het hele verhaal hierboven opnieuw uitgelegd en tevens verzocht om mij een kopie van de factuur en een kopie van de werkbon op te sturen.
Mag ik vragen of ik hier in mijn recht ben en of ik op een correcte manier heb gehandeld?
Met vriendelijke groet