beste mensen, hopelijk kan iemand mij hier raad geven,
ik ben vorige maand een weke naar frankrijk geweest en af en toe men date paar minuutjes per dag opgezet, ik weet dit is niet gratis, ik heb dan ook meestal afrekening van 150 euro data
ook krijg ik melding als ik 60 euro heb overschreden en dan bel ik om die blokkering op te heffen
Nu zit het zo,
mijn abbonement werd afgesloten omdat ik factuur te laat betaald had, dus ik die netjes betaald in frankrijk denkende dat mijn lijn terug open zou staan na 2 dagen, dat gebeurde niet
nu een week later dacht ik toch maar even proximus te contacteren
daar wisten ze me doodleuk te vertellen dat ik eerst 550 euro VOORSCHOT moest betalen omwille van dat data verkeer en pas dan men lijn terug openkomt, ok ik gebruik data in buitenland maar 550 euro voorschot vond ik toch wat gigantisch
na 5 telefoontjes met facturatie dienst en technische dienst, alsook de financiele dienst bij proximus wisten ze me te vertellen dat de dienst fraude mijn abbonement had op non actief had gezet wegens frauduleuze praktijken, dataverkeer dus
ze bewerekn dat ik 500 mb internet aan data zou gebruikt hebben, sorry maar dit is echt gigantisch, ik zet mijn data altijd af, behalve dan enkele keren paar minuten per dag
Ze hebben me ook niet op de hoogte gesteld daarvan, en kunnen zelfs de nieuwe factuur nog niet zien, maar weten me wel te zeggen dat ik 550 euro moet betalen om mijn lijn terug open te zetten,
ik wacht nog steeds op mijn factuur, intussentijd kan ik niet bellen, ook niet naar andere provider daar mijn nummer geseind staat
dan ga ik er van uit wat onmogelijk is dat stel ik toch 500 mb zou gebruikt hebben de prijs is 0.85 cent in europa mer mb
dan kom ik op ene bedrag van 425 euro, geen 550 zoals zij beweren, dus er klopt volledig niets van
Proximus waarschuwde me aan de telefoon al als ik neit betaal het naar deurwaarders gaat
Kan ik hier iets tegen doen????????