Ik heb in april een afrekening gekregen van X nadat ik met hen onze overeenkomst had opgezegd om over te schakelen naar een andere leverancier.
Ik heb via een aangetekend schrijven mijn bezwaren naar hen opgestuurd en een verduidelijking gevraagd. Hierop heb ik van hen een standaardbrief gekregen met geen antwoord op mijn vragen. Ik heb toen terug een aangetekend schrijven opgestuurd,waarop ik terug een standaardbrief kreeg en terug geen antwoord op mijn vragen.
Dan maar een derde aangetekend schrijven gestuurd en ik krijg geen antwoord, tot ik vorige week een brief van een advocatenkantoor ( Y ) krijg, waarop staat dat X mij reeds verschillende aanmaningen heeft gestuurd voor betaling en dat daarop geen enkele reactie is gekomen.
Ik heb nu een aangetekend schrijven gestuurd naar dit kantoor om mij eens het bewijs te leveren, dat ik nooit heb gereageerd op de aanmaningen van X . Ik heb hierbij dan ook hen een copy gestuurd van al mijn aangetekende brieven naar X.
Kan dit zomaar?
Kan dit advocatenkantoor nu een deurwaarder sturen om het verschuldigde bedrag op te halen? Ik heb denk ik altijd op een correct manier mijn bezwaren aan hen doorgestuurd en hierop heb ik nooit een antwoord gekregen.
[Namen verwijderd: Vandebos]