Pakket door onbekend persoon afgetekend bij levering.

smetjen
Topic Starter

Pakket door onbekend persoon afgetekend bij levering.

#1 , 02 aug 2012 15:00

Hallo,

Ik heb online whisky besteld bij stokerij X 18/06/2012. Nu eind juni 28/06/2012 krijg ik bericht dat het pakket is verzonden en dat dit gemakkelijk 28 dagen kan duren.
Eind juli heb ik nog altijd niks gekregen. Ik heb dan gebeld naar de distillery en deze heeft dan op haar beurt contact opgezocht met de leveringsfirma.
Deze hebben een bericht doorgestuurd dat het pakket is afgeleverd 02/07/2012 en is afgetekend door DEBRALEER om 9u48. Nu op dat moment was ik met het hele gezin thuis
en niemand van ons heeft een koerier gezien. Debraleer is ons ook helemaal onbekend. Nu wacht ik nog altijd op een bericht van de koerierdienst waar en hoe mijn pakket
bij debraleer is gekomen. Het adres waar het geleverd is, is ons ook onbekend. Wat kan ik doen. Moet ik nog even afwachten op de koeriersdienst.
Moet ik de politie inschakelen en wanneer? Hoe krijg ik mijn pakket of mijn geld terug?

mvg.
Davy.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 02 aug 2012 15:13

Kijk uw bestelling na (mails, tracking nr) bij de stokerij. Als in de bestellingsbevestiging per mail het correcte leveringsadres staat forward hiervan u een kopie naar de stokerij met het vriendelijke verzoek de bestelling opnieuw, doch ditmaal naar het correcte adres te zenden.

Turaki

#3 , 02 aug 2012 16:48

Verzender is verantwoordelijk om het pakket tot bij u te krijgen. Mogelijks zullen ze dit op de koerierdienst proberen af te schuiven, maar laat u niet doen, en eis dat u uw levering ontvangt.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”