spelletjeswebsite leeft regels niet na

Loria
Topic Starter
Berichten: 554

spelletjeswebsite leeft regels niet na

#1 , 03 jul 2012 18:12

Op een door de kansspelencommissie erkende spelwebsite waar je bv. roulette kan spelen, leeft men de regels niet na.
Daarmee bedoel ik: wanneer je een spelletje speelt en je hebt op "even" ingezet, het getal is "even", dan krijg je soms 0 euro winst. Altijd in het nadeel van de speler.
Bij contact met de customer service krijg je gewoon een bericht van: we hebben nooit eerder dit soort klachten ontvangen, laat ons het tijdstip weten mocht het nog eens gebeuren, maar ik ken nog mensen die op die site spelen en hetzelfde overkomt. Het kwaad is maw reeds geschied.

Waar kan je daarmee terecht?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38739

#2 , 03 jul 2012 18:21

Hier misschien?
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=k ... nQ&cad=rja" onclick="window.open(this.href);return false;

Loria
Topic Starter
Berichten: 554

#3 , 12 jul 2012 20:21

reeds tijdje terug gemaild, maar antwoorden niet.

Reclame

Vandebos
Berichten: 16087

#4 , 12 jul 2012 21:45

Gezamenlijk klacht indienen bij kansspelcommissie.

Loria
Topic Starter
Berichten: 554

#5 , 13 jul 2012 12:49

Hoe dien je klacht in?

Vandebos
Berichten: 16087

#6 , 13 jul 2012 12:55

http://www.gamingcommission.be" onclick="window.open(this.href);return false;

ga naar inlichtingen, ga naar contacten: daar vindt u alle contactgegevens terug.

Loria
Topic Starter
Berichten: 554

#7 , 13 jul 2012 13:20

nogal wat adressen, best eens bij onthaal beginnen?


Loria
Topic Starter
Berichten: 554

#9 , 19 jul 2012 18:31

beantwoorden op geen enkele van die adressen hun mails. Aan de telefoon zeggen ze dan nog dat je klachten moet mailen. Zien zij spelers dan als typische "verslaafden"? of vallen occasionele spelers die benadeeld worden door de spelregels dan buiten de boot?

VDG2
Berichten: 785

#10 , 19 jul 2012 18:55

Hou er rekening mee dat de antwoordtermijn vaak (langer dan) een maand kan zijn.

Loria
Topic Starter
Berichten: 554

#11 , 19 jul 2012 20:03

zo'n wachttijd doet vermoeden dat er nogal wat gesjoemeld wordt door uitbaters van (online) spelletjes

VDG2
Berichten: 785

#12 , 19 jul 2012 20:17

Zou kunnen. Maar dergelijke termijn is vaak voorkomend voor klachtenbehandeling. Ze dienen eerst alles te onderzoeken, betrokken partijen contacteren, wachten tot die antwoorden. Dat gaat niet op een twee drie, jammer genoeg.
Beetje vergelijkbaar met onbudsdiensten. Die worden ook overstelpt met klachten die allemaal onderzocht moeten worden, dat vergt tijd, tenminste als je wil dat ze het correct en grondig doen. :-)

Terug naar “Consumenten Koop”