Aangezien ik daar toch ben, dacht ik gewoon te laten aftekenen voor ontvangst.Geachte heer
Op [Dag 0] heb ik in [Y], gelegen te [Z] een [GSM] gekocht. Deze heb ik op [dag 1] binnengebracht voor reparatie vanwege softwarefouten aan de camerafunctie. Hierna heb ik dit toestel opnieuw twee maal binnengebracht voor reparatie op [dag 2] en [Dag 3] voor dezelfde softwarefouten. Het toestel kwam bij de twee laatste reparaties steeds ongerepareerd terug.
Doordat het toestel al 3 maal in herstelling is geweest, met een totale herstelduur van meer dan 9 weken en u geen aanspraak kan maken op herstelling eis ik dat u de koopovereenkomst ontbindt op basis van Art. 1649quinquies § 3 (Burgerlijk Wetboek).
U heeft tot [Dag 4] om alsnog de koopovereenkomst te ontbinden, zo niet geldt deze brief als enigste ingebrekestelling en zal ik een geding aanspannen bij het vredegerecht om alsnog mijn rechten als consument te vrijwaren. Ik wil u er op wijzen dat kosten hiervan een veelvoud zullen zijn van de aankoopsom en voorts de negatieve reclame die hieruit voortvloeit.
Met vriendelijke groeten
Fore
Onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkenning.
Kopie schrijven FOD Economie
Kopie schrijven Test-Aankoop
[X] bevestigd een schriftelijke ingebrekestelling te hebben ontvangen van Fore op 03/07/2012 te [Z]