aansprakelijkheid bewaarnemer diesfstal caravan frankrijk

pieter.pen
Topic Starter
Berichten: 17

Re: aansprakelijkheid bewaarnemer diesfstal caravan frankrij

#16 , 07 jun 2012 14:04

Hallo gisteren bericht gekregen van onze raadsman .
Ik heb het kwijtschrift van de schadevergoeding moeten ondertekenen. "Quittance contentieux" die van uit de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij naar mij werd gestuurd.
Het volledige schadebedrag wordt eerstdaags op een derden rekening gestort(in Frankrijk "de CARPA" = advocatenorganisatie ) om daarna binnen de 30 dagen op mijn rekening te komen .(iban en bic moeten doorgeven aan mijn advocaat ..).
Toen ik vroeg of er nog in beroep kon gegaan worden antwoordde de advocaat dat de zaak afgerond is en ik dus op mijn 2 oren mag slapen .
Hopelijk is dit zo .
Groeten Pieter.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

pieter.pen
Topic Starter
Berichten: 17

#18 , 13 jun 2012 19:41

Hallo het geld is gestort and the case is closed .

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#19 , 13 jun 2012 22:27

:) :) :)

Bedankt dat je ons van het verloop op de hoogte hebt gehouden!
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Justiceseeker
Berichten: 354

#20 , 15 jun 2012 16:51

Hallo het geld is gestort and the case is closed .
Vraagje: heeft U de integrale aankoopsom (waarde) gekregen of een percentage van die aankoopsom?

Justiceseeker

pieter.pen
Topic Starter
Berichten: 17

#21 , 16 jun 2012 10:41

Het volledige bedrag ,de aankoopsom met inbegrip van de inboedel werd aan mij toegekend omdat en zo staat het in het vonnis te lezen :
Het door mij gevorderde bedrag niet werd tegengesproken door de verliezende partij .


Groeten Pieter

Justiceseeker
Berichten: 354

#22 , 18 jun 2012 09:32

Het volledige bedrag ,de aankoopsom met inbegrip van de inboedel werd aan mij toegekend omdat en zo staat het in het vonnis te lezen :
Het door mij gevorderde bedrag niet werd tegengesproken door de verliezende partij .


Groeten Pieter
U heeft véél geluk gehad... . Volgende keer denken aan een goede verzekering. Die moet zeker bestaan.

Justiceseeker

Terug naar “Consumenten Koop”