Enkele weken terug kreeg ik telefoon van Max Media, een bedrijf uit Breda. Zij wisten dat we pas mama en papa geworden waren en wouden ons een boekenpakket van Nijntje aanbieden voor 16.95euro. Ze vroegen of ik hierin geïnteresseerd was.
Ik zei dat het me wel leuk leek en toen zei die mevrouw dat ze me eerst een brief zouden opsturen met de nodige uitleg in en dat nadien het pakketje zou komen.
Zo heb ik gisteren het pakketje ontvangen en de brief met de nodige uitleg is vandaag aangekomen. Bij die brief zit een papier dat je ondertekend moet terugsturen waarop onze adresgegevens staan vermeld. Als ik dit nu opzoek op internet, kom ik erbij uit dat dit allemaal oplichting is. Ze willen je rekeningnummer bemachtigen en halen dan het geld elke maand van je rekening. Maar ik heb mijn rekeniningnummer nooit doorgegeven en ook nooit een papier of eender wat ondertekend. Kunnen zij me iets maken als ik dat pakketje niet terugstuur en niet betaal? Of moet ik het pakketje gewoon terugsturen? Trouwens, het waren nog niet eens de beloofde boeken van Nijntje....
Weet niet wat ik ermee moet doen!