Dag allemaal ,
Ik heb een abonnement walk and talk 30 met gsm voor 1 euro. Nu mijn einddatum van mijn abonnement is 10/06/2012
Ik wens vanaf het einde van mijn abbo over te gaan naar een andere provider met nummerbehoud van mijn gsm.
Als ik de algemene voorwaarden lees moet ik ten laatste een maand voor einddatum van abbo een aangetekend schrijven richten aan telenet met de melding dat ik mijn abonnement niet wens te verlengen. En eveneens de melding erbij dat ik mijn nummer wenst te behouden. Nu mijn probleem is het volgende : Dit betekend dat ik pas de 11ste juni kan overgaan naar een andere provider bijvoorbeeld mobile vikings. Daar de 10de juni laatste dag is van mijn abbo bij telenet en mijn telefoon word afgesloten vanaf de 11ste , is dan mijn nummer niet weg? of is telenet verplicht van deze voor mij te bewaren voor een opgelegde periode tot ik overgeschakeld ben? Of moet ik vroeger overschakelen.
Iemand had mij reeds gezegd dat ik niets aangetekend diende te versturen en gewoon door de andere provider al het werk moet laten doen. Maar als ik dan wacht tot de 11ste is mijn abonnement toch stilzwijgend verlengd omdat ik gaan aangetekende verzonden heb. Kan iemand mij aub uitleggen stap voor stap wat ik dien te doen.
Nog een vraagje: waar dien ik deze aangetekende naar te richten ? naar de hoofdzetel of welk adres ?
Met dank voor jullie hulp