Vervolg mysterie leverancier zonnewering

ganapathi tantra

Re: Vervolg mysterie leverancier zonnewering

#16 , 18 okt 2011 13:03

ik denk dat we voorlopig moeten toegeven dat we eerder met een zwaar nalaattige eerder dan oneerlijke aannemer te doen hebben.
Er is nog geen enkel bewijs geleverd over oneerlijke illegale praktijken
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 18 okt 2011 13:08

Zoals ik reeds aanhaalde, ik ga hier niet over in discussie treden. Definities over oneerlijk, fraude, misbruik van vertrouwen, overschrijden van een redelijke termijn of de basis beleefdheid om op een ingebrekestelling of ander schrijven van een cliënt een antwoord te geven verschilt blijkbaar van geval tot geval en van invalshoek tot invalshoek.

Senderos
Topic Starter

#18 , 04 jan 2012 13:52

Update:
Zaak intussen voor het vredegerecht gekomen en volledig in mijn voordeel uitgesproken...
Deurwaarder intussen reeds bij betreffende langs geweest maar tot op heden nog geen geld gezien ?
Kan hij zomaar weigeren te betalen ????

Reclame

bartvdv

#19 , 04 jan 2012 14:01

Ja, en nu begint het pas. Strikt genomen is zo'n uitspraak weinig waard. Wat het verdere verloop is hangt af van wat er precies in het vonnis staat.

Senderos
Topic Starter

#20 , 04 jan 2012 14:26

Ja, en nu begint het pas. Strikt genomen is zo'n uitspraak weinig waard. Wat het verdere verloop is hangt af van wat er precies in het vonnis staat.
Het vonnis is bij voorraad uitvoerbaar, mogelijks beroep moest dus niet afgewacht worden, vonnis is echter reeds van eind november...

bartvdv

#21 , 04 jan 2012 15:13

Oh, maar dan kan je door de deurwaarder beslag laten leggen. En de centen die je ontvangt na de verkoop van de inbeslag genomen goederen voorlopig even opzij zetten; ingeval de tegenpartij in beroep zou gaan en daar alsnog gelijk zou krijgen. Maar dat zal je spijtig genoeg weer extra geld kosten.

Vandebos

#22 , 04 jan 2012 15:26

eind november de termijn waarop beroep kan worden aangetekend is dan ook voorbij?

Senderos
Topic Starter

#23 , 04 jan 2012 15:30

Idd, termijn voor beroep is idd voorbij...

Vandebos

#24 , 04 jan 2012 16:41

Uitvoerend beslag laten leggen, korte metten mee maken.

Terug naar “Consumenten Koop”