Aangetekend schrijven teruggestuurd. Nu begint hij te dreigen met e-mails, met onbestaande juridische procedures (zie bold) volgens mijn advocaat:
Ik heb heden nota genomen van uw schrijven Begrijp ik u goed dat u de zaak verder wil afhandelen voor de rechtbank? De conformiteit doet niet echt ter zake Ik doe enkel beroep op de wettelijke termijn om deze koop te ontbinden Gelieve te laten weten waar en wanneer ik de versterker kan terugbezorgen Anders rest mij enkel het bewarend beslag erop Welke een dure procedure is Ik wil zo mogelijk kosten tot een minimum beperken Ik hoopte nog op een redelijke schikking maar zie dat u daar niet toe berijd is
Vandaag naar mijn leverancier gebeld, en hij heeft ook met de klant last gehad en vertelde me doodleuk "dit is de klant die je echt niet wil, good luck".
Dat het een nutcase is, blijkt ook al uit het feit dat hij het aangetekend schrijven in de envelop van een doodsbrief had gestoken, en de postbode mij toevertrouwde gisteren: dit is de eerste keer dat iemand een doodsbrief aangetekend stuurt in mijn carriere. Gezien op de plaats van afzender toevallig familie woont was er even toch wel paniek.