Hoe naleven overeenkomst afdwingen?

Pl0p
Topic Starter
Berichten: 4

Hoe naleven overeenkomst afdwingen?

#1 , 29 nov 2011 17:15

Beste,

wat te doen?

bijna een jaar geleden kocht een vriendin van me een wagen. Op het verkoopcontract hebben we duidelijk laten bijschrijven, door de verkopen, dat de wagen nog herstelling op zijn kosten zou krijgen. Het zou gaan over uitlepelen. Details over deze werkzaamheden zijn ook beschreven.
Het is een actieve verkoper, maar hij neemt geen telefoon meer op niks.

Nu heeft mijn vriendin aangetekend gestuurd om contact op te nemen binnen de maand. Indien dat niet zou gebeuren zouden we de werkzaamheden zoals beschreven op het contract volledig ter zijner kosten (met alle gerelateerde kosten) laten gebeuren. We hebben ook de optie gesteld om voordien de offerte na te vragen bij ons... Nog steeds laat hij niks van hem horen. Bijna 2 weken geleden nu de brief aangetekend verstuurd. Ik kan wel een kopie van de brief en contract hier plaatsen.

Dank bij voorbaat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Pl0p
Topic Starter
Berichten: 4

#2 , 02 dec 2011 14:21

Iemand? Hoe kunnen we de wagen laten herstellen zonder zelf daar eerst kosten moeten in te maken?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”