Slecht werk/slechte service carrosserie

yakuza
Topic Starter
Berichten: 7

Slecht werk/slechte service carrosserie

#1 , 10 okt 2011 20:33

Enkele maanden geleden heeft mijn wagen schade opgelopen op een parking van een tuincentra.
Krassen en blutsen op men wagen van 1 jaar oud.
Natuurlijk geen spoor van de dader.
Omdat ik nog een omnium heb was alles snel rond om hersteld te worden.
Maar dan begon het horror verhaal.
We gaan naar een carrosserie en laten de wagen daar achter omdat de expert van de verzekering een kijkje komt nemen.
S'avonds mogen we de auto afhalen (mijn vrouw en 2 kinderen) en maken een afspraak voor herstelling met vervangwagen.
Op afgesproken datum bied mijn vrouw vergezeld van de kinderen onze auto aan en blijkt dat de vervangwagen maar 2 zitplaatsen heeft.
De carrossier erkent de fout en zal de dag erna voor een andere vervangwagen zorgen.(belooft om 8 uur)
De dag erna neem ik verlof,rij naar de carrossier en wat denk je idd geen vervangwagen.
De vorige klant heeft hem nog niet terug gebracht maar het zal niet lang meer duren. Heb nog anderhalf uur gewacht en ben vertrokken.
S'avonds heb ik dan eindelijk de vervangwagen kunnen ophalen.
Enkele weken nadien ( bijna een maand) heb ik mijn wagen terug kunnen ophalen.
Even gekeurt en vertrokken.
Onderweg even gestopt voor boodschappen en dan,.... zon op de wagen en serieus wat fouten in de lak.
Terug afspraak gemaakt,terug gespoten.
Weer fouten in de lak, terug gespoten,.......
Nu enkele weken later, vrouw kuist de auto opent de voor en achterdeur en daartussen een matte plek (fout in de lak)
De verplaatsing voor mij is heen en terug 60 km, verlof genomen voor niets en heel wat tijd verloren.
Is hier iets tegen te doen?
Schadevergoeding of dergelijke?
Het geld van de verzekering is op mijn rekening gestort, kan ik hier iets mee?

Mvg Yakuza

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
yakuza
Topic Starter
Berichten: 7

#2 , 28 nov 2011 17:47

Enkele maanden geleden heeft mijn wagen schade opgelopen op een parking van een tuincentra.
Krassen en blutsen op men wagen van 1 jaar oud.
Natuurlijk geen spoor van de dader.
Omdat ik nog een omnium heb was alles snel rond om hersteld te worden.
Maar dan begon het horror verhaal.
We gaan naar een carrosserie en laten de wagen daar achter omdat de expert van de verzekering een kijkje komt nemen.
S'avonds mogen we de auto afhalen (mijn vrouw en 2 kinderen) en maken een afspraak voor herstelling met vervangwagen.
Op afgesproken datum bied mijn vrouw vergezeld van de kinderen onze auto aan en blijkt dat de vervangwagen maar 2 zitplaatsen heeft.
De carrossier erkent de fout en zal de dag erna voor een andere vervangwagen zorgen.(belooft om 8 uur)
De dag erna neem ik verlof,rij naar de carrossier en wat denk je idd geen vervangwagen.
De vorige klant heeft hem nog niet terug gebracht maar het zal niet lang meer duren. Heb nog anderhalf uur gewacht en ben vertrokken.
S'avonds heb ik dan eindelijk de vervangwagen kunnen ophalen.
Enkele weken nadien ( bijna een maand) heb ik mijn wagen terug kunnen ophalen.
Even gekeurt en vertrokken.
Onderweg even gestopt voor boodschappen en dan,.... zon op de wagen en serieus wat fouten in de lak.
Terug afspraak gemaakt,terug gespoten.
Weer fouten in de lak, terug gespoten,.......
Nu enkele weken later, vrouw kuist de auto opent de voor en achterdeur en daartussen een matte plek (fout in de lak)
De verplaatsing voor mij is heen en terug 60 km, verlof genomen voor niets en heel wat tijd verloren.
Is hier iets tegen te doen?
Schadevergoeding of dergelijke?
Het geld van de verzekering is op mijn rekening gestort, kan ik hier iets mee?

Mvg Yakuza

Afgelopen vrijdag opnieuw mijn wagen gaan halen bij de carrosserie.
Voor de 4de keer met fouten in het spuitwerk.
Ik ben het beu en maak me er ziek in.
Ik zie het echt niet meer zitten om mijn wagen daar nog eens aan te bieden.
Wat kan ik als consument ondernemen?
HELP AUB

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”