X vraagt me om geld, terwijl ik niks heb geboekt!

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: X vraagt me om geld, terwijl ik niks heb geboekt!

#16 , 20 mar 2011 15:30

Dat incassobureau zal dat maar van zijn website halen als ze daartoe opdacht krijgen van X.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wlx
Topic Starter

#17 , 20 mar 2011 15:55

Wat zou de reden kunnen zijn dat X niet antwoordt..? Ook het incassobureau antwoordt niet..

Drone

#18 , 20 mar 2011 16:57

laksheid, luiheid, . . .

zij hebben toch altijd "gelijk" :roll:

( ale ja, dat denken ze toch :mrgreen: )

Reclame

wlx
Topic Starter

#19 , 30 jun 2011 03:26

nog steeds niets gehoord..? zouden ze het hebben laten varen..?
ik durf er ook niet achter vragen, want dan komt het er op neer dat ik vraag "hey, willen jullie mijn geld?"
zoveel geld heb ik nu niet dat ik het kan aanbieden aan de mensen ;-)

Gebruiker21

#20 , 30 jun 2011 11:35

Stuur een mailtje naar het incassoburo en vraag waarom uw dossier nog open staat na het sturen van dat AS. Kost je niets, en misschien krijg je antwoord.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus

#21 , 30 jun 2011 14:14

website en hoe kan jij zien dat je erop staat ....met paswoord of kan iedereen dat zien????

Vandebos

#22 , 30 jun 2011 14:32

lees de folder in onderschrift eens om te leren waarom men incasso's in België tandeloze wolven noemt...

Terug naar “Consumenten Koop”