Frigibel ijskast maakt teveel geluid

ChantalV

Re: Frigibel ijskast maakt teveel geluid

#16 , 29 jul 2010 15:22

Ja stel je voor zeg. Ik hou jullie op de hoogte !

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ChantalV

#17 , 03 aug 2010 14:20

Ondertussen is het al 14:18 en er is nog altijd niemand geweest van Telecibel. Er zit al van vanmorgen half 9 iemand thuis bij mij te wachten want ik moet natuurlijk werken en kan niet blijven verletten. Ze komen 'in de loop van de dag' en dit tot 18:00. PPFF

ChantalV

#18 , 03 aug 2010 16:14

De diepvrieskast is hersteld. Bij mij ook een zwarte man die amper Nederlands sprak maar wel heel vriendelijk. Ik mag hem altijd terugbellen als er terug iets hapert.
Er zat geen gas op de diepvries en daarom kon hij dus niet vriezen. Hopelijk blijft hij vanaf vandaag prima werken !

Reclame

lucgescheiden

#19 , 03 aug 2010 16:36

:D
succes!
Handige documenten voor Personenrecht

fredtje

#20 , 12 aug 2010 20:14

is dan geen uitzondering bij frigibel de mijne maak ijs binnen in de frigo maar koel niet lager dan +10 en de diepvriezer gaat max tot -18
maar een over dreven lawaai maak bij niet toch niet zo ver ik dit kan behoor delen

heb ook nog een diepvrieser van het merk bluesky zelfde laken en broek max vries tot - 18 zijn beiden een a+ klaase maar naar mijn inziens verbruiken ze meer dan ouden toestellen van 25jaar geleden en dan maar zeggen koop toestellen van a+ ???

fredtje

#21 , 12 aug 2010 20:22

misschein kan je eens bij frigibel zelf vragen wat je moet doen spijtig kom je dan bij de zelfde firma terecht in mollem zoning 5 mollem 420
1730 mollem zelfde adres voor telecibel

ovi

#22 , 17 aug 2010 13:11

De diepvrieskast is hersteld. Bij mij ook een zwarte man die amper Nederlands sprak maar wel heel vriendelijk. Ik mag hem altijd terugbellen als er terug iets hapert.
Er zat geen gas op de diepvries en daarom kon hij dus niet vriezen. Hopelijk blijft hij vanaf vandaag prima werken !
:lol:
Gij hebt dan toch wat gas gekregen!
Ik had gevraagd om hem nog niet te komen halen omdat we met verlof gingen en als ze hem dan terug zouden brengen was er niemand thuis. Ondertussen zijn we terug en er zit dus geen blok ijs meer aan de achterkant maar de knop staat wel op 5 en aangezien het max. 7 is vindt ik dit toch wel veel om dan nog maar 7° te hebben. Onze vorige koelkast had op standje 3 al 4° zoals ik het graag heb. Ga er van de week eens de verbruiksmeter aanhangen wand ik vraag mij af wat of er ook niet gewoon te weinig gas inzit!

lucgescheiden

#23 , 18 aug 2010 17:53

Enkele bedenkingen

Bijvullen:
Staat er een navul-ventiel op de gasleiding?
Indien niet: werd de leiding doorgesneden voor hervulling? (onkunde ter zake leidt later tot vroegtijdig definitief stukgaan)

Regeling:
Is een verkeerde terugplaatsen van regelknop mogelijk?
Kan de regelknop verkeerd zijn teruggeplaatst? ( => verkeerde instelling => verkeerde besluiten)

Hoelang loopt jullie garantie op deze herstelling?
Handige documenten voor Personenrecht

ovi

#24 , 21 okt 2010 14:21

Ondertussen zijn we een paar maandjes verder en de koelkast doet het nu plotseling prima! :roll:
Ik ga die kerel dus niet meer laten komen en zodra ze nog eens wat streken vertoond gaat ze buiten en voor mij dus nooit nog een Frigibel! :wink:

ovi

#25 , 27 mei 2011 14:55

Ik had nog steeds mijn twijfels over de koelkast maar enkele weken geleden had ik aan mijn vrouw gevraagd om één v/d leggers te verplaatsen als ze de koelkast nog eens volledig ging leegmaken en reinigen. Groot was haar verbazing toen ze achter de rand v/d legplaat een barst zag in de achterwand? Dat gebeuk van de "technieker" met die kniptang/punttang van vorig jaar heeft dus wel degelijk iets beschadigd of wel zat de barst er al in van in het begin en is het daarom dat ze nog altijd te slecht koelt! Wij moeten ze op 6 zetten en onze vriend die dezelfde heeft maar op 3! Ook kunnen we er geen ijskreem in houden want hij vriest daar niet hard genoeg voor!
Dus toch nog maar eens naar onze vrienden getelefoneerd en gezegd dat ze ze mogen komen halen!
Vorige week vrijdag getelefoneerd om te vragen of ze wel degelijk in de namiddag gingen komen maar kreeg te horen dat de technieker ziek was dus al goed dat ik geen hele namiddag gewacht had. Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag en ze beloofde nog even iets te laten weten om te bevestigen dat hij vandaag in de namiddag ging komen maar niks gehoord? Deze morgen dan zelf getelefoneerd om even te vragen of hij ging komen maar i.p.v. het vriendelijk vrouwke kreeg ik een bullebakje aan de lijn die onmiddellijk begon te zagen dat hij toch niet kon weten wanner hij ging komen!!! Ik zei hem dat ik gewoon even ZELF belde om zeker te zijn dat ik deze keer mijn koelkast niet voor niks ging leegmaken maar was geen houden aan! Heb gezegd dat ik hem zeer onvriendelijk vond en opgehangen!
Ik zet de koelkast buiten want rond 16H30 moeten we wel weg dus ze trekken er hun plan maar mee!
Ga er wel eens een klacht voor neerleggen bij Makro want ten eerste hebben ze dus geen bekwame mechaniekers en die arme man had ook helemaal geen gereedschap buiten een klein zakje met dus die kniptang en enkele schroevendraaiers, dan bellen ze niet zoals afgesproken en als je dan zelf belt om gewoon beleefd te vragen of de "technieker" deze namiddag wel degelijk komt wordt je op een zeer onvriendelijke manier gediend!
Dus nogmaals zeker en vast geen koelkast van daar meer!

Terug naar “Consumenten Koop”